Monday, July 30, 2007

I'm leaving for Chicago today :) I'm going with my friend who lived there for about a year, and she just recently moved to Madison. She wants to go visit some friends, and she has to deliver a veil that she's made. And since I didn't get the chance to go visit her while she was living down there, she invited me to go along this time.
So I suppose I will have an update when I get home. Time to finish packing :)

Saturday, July 28, 2007

I'm going to Chicago! Perhaps Valerie, I will get you a picture of my new hair! lol.

Friday, July 27, 2007

I laughed so hard I cried. Just ask mom.

Wednesday, July 25, 2007

I get to babysit for a teeny tiny baby tomorrow! He's about a month old, if that. The most adorable thing ever. He's the new baby brother of the other two I babysat for before... And they all look the same, so adorable.

Nothing new going on really. Still no life... lol. Counting down the days until school starts. Maybe I'll have a cute story to share tomorrow? I'm such a bad blogger... lol.

Sunday, July 22, 2007

Soo... I've been a little MIA lately. But, this is my 100th post! And pretty soon it'll be a year since I've started my little college blog. Reading back on some of the entries... wow.

My birthday was good. Thanks to all of you who left me birthday wishes! :) Had to wait a bit for my present, but I love it! A new hair straightener. It's sooo much faster and nicer, and it doesn't fry my hair. I also dyed my hair. I took a picture while we were shopping yesterday, so I will have to see how it looks and then upload it.

Me and Michelle went to Madtown yesterday to go shopping. Then we hunted down my friend Kayla and her new apartment. It's so cute! Makes me want one... but I really don't know if I could live by myself... in that part of town... like she is.
We headed over to Wal-Mart... must have been one of the only non-Super Wal-Marts left! It was sooo busy. Then we went to the mall. I found a new store... Gordmans. They had really cute stuff, and I got a couple of shirts. I ended up only buying shirts yesterday... so I could still use some jeans.

And yeah. It was a long day. But fun. :)

Monday, July 16, 2007

It's Farmkid's Birthday! Like my tanlines? Finally, I get some sun! lol.

Mmmm cake! And my sunglasses from Maria!

So camping was a ton of fun. My friends surprised me with a birthday party on Saturday night, and I had no idea. I got a lot of great presents, but seriously, just spending time with them was a great present :)

I can't believe I turn 20 tomorrow!

Saturday, July 07, 2007

Wow. Fewer and fewer posts from Allison. What can I say, my life is boring.
Next week should be fun though. Camping ALLLL week. Monday-Wednesday con mi familia. Then Wednesday-Friday with some friends from home. Then, Friday-Sunday my college girlies are coming! I am soooo excited, I haven't seen any of them since I left school. So I have a feeling today and tomorrow I will be playing some major phone tag with them to try and figure everything out. My friend Melanie asked what I wanted for my birthday. I told her a boyfriend, and she said she would get right on it. I don't know if I trust her... she said she's got a few guys in mind for me... lol.
One night me and my friends were looking at each other's Yearbooks. In my friend Maria's I found a guy wearing a Packer tie. I was like, it's destiny! haha... A Packer fan from Minnesota... dad would approve. Maria said he was cool, but my other friend who went to school said he was a jerk. So, I'm split. Oh well.

10 days til my birthday!